niedziela, 29 listopada 2009

zszywka


Czasami do naszych scrapków potrzebne są nam zszywki aby przytrzymać jakiś element .
Ich wykonanie jest bardzo proste, nawet dla tych którzy dopiero zaczynają przygodę z PSP .


1. otwórz nowy obraz z przeźroczystym tłem ( ja zrobiłam 500X500)
2. pędzlem malarskim namaluj naszą zszywkę
3. aby wyszła Ci linia prosta kliknij pędzlem w punkt 1 i przytrzymując klawisz Shift kliknij w punkt 2

4. Efekty>efekty3D> faza wewnętrzna...ja zrobiłam takie ustawienia
( jeśli masz plugin Eye Candy 4000 zamiast fazy wewnętrznej możesz zrobić nim efekt chrome

5. narzędziem wskaźnik zawęź trochę zszywkę

6. otwórz nowa warstwę rastrową
7. narzędziem pędzel malarski namaluj na końcach zszywki kropki
8. przenieś warstwę w dół
9. Dopasowywanie>rozmywanie> rozmywanie gaussowskie >promień około 2-3

10.wróć na warstwę z zszywką
11. narzędziem pędzel wypaczania wygnij ja troszkę.

12. efekty >efekty 3 D>cień
13. pędzlem wypaczania wygnij go w stronę przeciwna niż zszywka
14. scal widoczne warstwy i zapisz w formacie png. lub pspimage

i to już wszystko ...miłej zabawy :)

2 komentarze:

Busia pisze...

Marzenko dziękuję pięknie za tego tutka. Buźka dla Ciebie :*

mojapasja pisze...

dziękuję :) zawsze się przyda :)